Millimeter werk

 Handwerk ik nog tussen alle uitstapjes door? Jazeker :) Een dag geen naald vastgehouden, is voor mij een dag niet geleefd!

De projecten die ik nu onder handen heb gaan langzaam, maar zeker vooruit. Het is millimeterwerk, maar daar houd ik juist van! Mijn slogan: het is af, wanneer het af is ;)

De volgende cursus Chinees Su borduren van Margaret Lee in Nantes is in zicht. Dat betekent tempo maken met het huiswerk, oftewel de turbo gaat erop ;) Klik hier, klikker de klik om de website van Margaret eens te bezoeken. Het is de moeite waard :) Hieronder vind je mijn vorderingen van The Dark side of the purple lily. Deze waterlelie borduur ik na van een professionele foto die Margaret officieel heeft aangekocht. In de vorige cursus stonden namelijk achtergronden en foto's centraal. Ik probeer een flink stuk te doen en dan vraag ik aan mijn lerares Margaret of ik op de goede weg ben. Dan kan ik het daarna uithalen of afmaken ;)



Naast het Chinees borduren ben ik ook bezig met Japans borduren. Hoe kan het ook anders ;)
Ik heb nu eenmaal een Oosterse tik, kan ik ook niets aan doen :) De basis van Japans borduren bestaat uit 10 fasen die ik hoop te doorlopen met mijn lerares Beate Pietzsch. Klik hier, klikker de klik om haar website eens te bezoeken. Ook zeker de moeite waard :) Ik ben net begonnen aan fase 4 Embroidery Sculpture. In dit werkstuk staat het goudwerk centraal, maar dan op z'n Japans. 


Zo nu zijn jullie weer bij.

Tot de volgende keer maar weer :)

Handwerken crasht niet
Het heeft altijd bereik 
En de accu is ook nooit leeg :)

Reacties

muskaan zei…
Breathtakingly detailed and dainty ! The lily looks painted !
Thank you so much Muskaan for your kind response :)
Anoniem zei…
Lekker moeilijk allemaal. Net iets voor jou. Zet hem op meid!
Groetjes van assistent Mrt.

Populaire posts van deze blog

Kralenbeursje breien

Workshop Hardanger

Stapjes op videogebied