Kantdiploma nummer 1

Zo, hè, hè, effe een gaatje gevonden om een nieuw blogje te maken. Er is weer veel gebeurd in mijn creatieve leventje. Op 23 september heb ik mijn diploma gekregen voor de module Kantgeschiedenis en Kantherkennen van de kantopleiding LOKK tijdens de Ledencontactdag in Maarn. Ik heb nog heel veel modules te gaan, maar het begin is er ;) Helaas heb ik nog geen foto's gehad van de diploma-uitreiking. Daarom moeten jullie het doen met een aantal andere foto's. Als eindexamenwerkstuk heb ik een map gemaakt met allemaal foto's van verschillende soorten kant en 3 persberichten over kant. Dat bleek voldoende te zijn voor mijn eerste kantdiploma.


Bij het diploma kreeg ik ook een zonnebloem met een prachtig herfstblad. Alleen het slingertje is nu nog over ;)


De uitreiking was onvergetelijk onder leiding van Yvonne Krijgsman, het was fantastisch! Wat kan die vrouw toch vertellen, ik hing (weer) aan haar lippen. Mijn eerste kantdiploma heeft voor mij geen gouden, maar diamanten randje :) Yvonne bedankt!

Daarna ging ik in gestrekte draf naar Tilburg voor de tweede les van de jaarcursus broderie d'art van Monique van Munster (Moniquenwerk). Ik ben weer een paar technieken rijker! Er opent zich weer een nieuwe handwerkwereld voor mij, inmiddels heb ik een heel sterrenstelsel aan handwerkplaneetjes. Heerlijk!


Kortom, ik verveel mij niet ;)

Tot de volgende keer maar weer :)

Handwerken crasht niet
Het heeft altijd bereik 
En de accu is ook nooit leeg :)


Reacties

Anoniem zei…
Alsnog hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal. Goed gedaan!
Groetjes van assistent Mrt.

Populaire posts van deze blog

Kralenbeursje breien

Workshop Hardanger

Stapjes op videogebied