Onderhanden werk

We zijn met z'n allen over de magische grens van 5000 views op mijn blog :) Helemaal top, wie had dat gedacht een paar maanden geleden!

Het jaar ben ik begonnen met allerlei projecten. Zoals jullie gewend zijn ben ik een meerkamper, nog een erfenis van mijn atletiekverleden ;)

Ik neem jullie mee naar de huidige projecten die ik onder handen heb.

Als eerste effe een update van het huiswerk voor de jaarcursus broderie d'art bij Moniquenwerk (klik hier, klikker de klik) in Tilburg.


Zoals je ziet, heb ik nog wat 'kilometers' te gaan. Maar ik heb mijn huiswerkknop gevonden! Dus er is nog hoop voor mij ;)

Als tweede vind je hieronder mijn vorderingen in het Japans borduren fase 4 (van de 10). Alles is goud wat er blinkt ;)


Nog ruim een halve boog te gaan en dan is de onderste rand bijna klaar. Dat houdt de moed erin :)

Als derde ben ik ook nog aan het kantklossen voor de kantopleiding LOKK. Inmiddels ben ik aangekomen bij het halssieraad.


Hierna nog 3 projecten te gaan en dan kan ik het inleveren voor het volgende deelcertificaat. Ik ben namelijk dol op handwerkdiploma's :)

'Zijn we er al?' vraag je je misschien af ;) Natuurlijk niet! Het Chinees Su borduren mag natuurlijk niet ontbreken. Ook daar ben ik druk mee bezig. 


Het rechterblaadje gaat er weer gedeeltelijk uit, omdat ik het niet mooi vindt. Ik heb moeite om de contouren van het blaadje te volgen en de afstand tussen de steken gelijk te houden. Ja, ook bij mij gaat het niet (altijd) vanzelf ;) Maar de aanhouder wint!

Tussendoor 'snack' ik nog een beetje door te haken aan mijn sjaal geïnspireerd door Adinda Zoutman.


Kijk maar eens op haar website Adinda's World (klik hier, klikker de klik) voor inspiratie.

Zo kan die wel weer ;) Anders denken jullie dat er echt een steekje bij mij los zit. Nou ik zal je een geheimpje verklappen: wel meerdere steekjes (grapje :)).

Tot de volgende keer maar weer!

Handwerken crasht niet
Het heeft altijd bereik 
En de accu is ook nooit leeg :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kralenbeursje breien

Workshop Hardanger

Stapjes op videogebied