Perzisch ajour en Open zomen

Doe ik nog wat anders dan allerlei tripjes ondernemen? Yep, tussen de bedrijven door bezig geweest met mijn workshop Perzisch ajour en Open zomen die ik op zaterdag 16 december geef bij Quilt en Meer in Driebergen (klik hier, klikker de klik). Altijd handig als je met het openbaar vervoer reist. Je begrijpt ik verveel mij nooit in de trein, die handjes zijn altijd bezig ;) Hieronder vind je de eerste opzet van de workshop Perzisch ajour en Open zomen, gewoon beginnen bij het begin. 


Maar dit toont natuurlijk van geen meter richting mijn toekomstige cursisten. Dus gooi bij het basisontwerp een leuk stofje, stukje vilt in een spannend kleurtje, paar kraaltjes, bijpassend kleurtje koordje uit de privé-verzameling en wat garen. Voilà! 
 




Dat ziet er toch beter uit?! Krijg je nu ook helemaal zin om hiermee aan de slag te gaan? Schuif gezellig aan op zaterdag 16 december en meld je aan via Quilt en Meer voor mijn workshop Perzisch ajour en Open zomen op zaterdag 16 december van 10.00 - 15.30 uur in Driebergen (klik hier, klikker de klik). Wat staat er op het programma die dag? We beginnen met Perzisch ajour, waarbij je draden van je borduurstof samentrekt. Er komt geen schaar aan te pas. Die mag je na de lunch gebruiken voor de Open zomen. Maar geen paniek :) Stap voor stap leg ik uit hoe je de borduurstof zekert, de draden wegknipt en de overgebleven draden weer samentrekt.  

O ja, wil je dit naaldenboekje 'live' zien? Ga dan naar de open dag van Quilt en Meer op zaterdag 2 september van 10.00 - 15.00 uur in Driebergen. Helaas ben ik er zelf niet, omdat ik dan mijn eerste les van de jaarcursus Broderie d'art heb bij Moniquenwerk in Tilburg (klik hier, klikker de klik). Daarover later meer ;)

Tot de volgende keer maar weer!

Handwerken crasht niet
Het heeft altijd bereik 
En de accu is ook nooit leeg :)

Reacties

Anoniem zei…
Een mooie gelegenheid om je koudwatervrees voor witwerk kwijt te raken! Na zo'n klein werkje zie je dat het allemaal niet zo moeilijk is als het lijkt. Dan doorpakken en er gaat een wereld voor je open.
Waarschuwing: Witwerk is wel verslavend. Bekijk/koop geen Japanse boeken over witwerk. Pure perfectie!
Groetjes van assistent Mrt.

Populaire posts van deze blog

Kralenbeursje breien

Workshop Hardanger

Stapjes op videogebied