Wat verschijnt daar aan de horizon?

Het is op creatief gebied een drukke tijd. Maar ja, ik krijg veel energie van mijn creatieve uitspattingen. Dus hoe drukker ik word met handwerken en schilderen, hoe meer energie ik krijg. Jullie zijn gewaarschuwd ;)

Aan de horizon verschijnt de masterclass botanisch tekenen en schilderen van Anita Walsmit-Sachs. Klik hier (klikker de klik) om haar website te bezoeken. Voor deze masterclass moet er huiswerk worden gemaakt. Ik ben begonnen met een herfstanemoon. Deze wilde niet rechtop blijven staan, maar een beetje kneedgum doet wonderen.


En zo ziet dat eruit op papier, ik heb de kneedgum maar niet getekend ;)


Ook ben ik druk met huiswerk voor de jaarcursus broderie d'art bij Monique van Moniquenwerk in Tilburg. Klik hier (klikker de klik) om haar website te bezoeken. Hieronder vind je de eerste basislijn van mijn ontwerp. Spannend hè wat het uiteindelijk gaat worden :) Ik ben net zo benieuwd als jullie!


Kortom, ik ben een creatief bezig bijtje ;)

Tot de volgende keer maar weer :)

Handwerken crasht niet
Het heeft altijd bereik 
En de accu is ook nooit leeg :)




Reacties

Unknown zei…
Je bent echt actief bezig! Ik ben vandaag pas weer begonnen met draden maken voor de Japanse borduurcursus, van twee klosjes draden maken dat duurt wel even.Ik heb nog geen steek geborduurd. De zomer was hier zo warm dat ik niets kon doen. Waarschijnlijk sla ik deze keer de cursus over of ik moet heeeel hard werken om weer helemaal bij te komen.
Anoniem zei…
Daar gaan we weer: druk, druk, druk! Zolang je er maar plezier in hebt, is het helemaal goed.
Het prille begin ziet er veelbelovend uit.
Gewoon doorgaan!
Groetjes van assistent Mrt.

Populaire posts van deze blog

Kralenbeursje breien

Workshop Hardanger

Stapjes op videogebied