Geslaagd!

En toen kwam de laatste les in zicht van de jaarcursus broderie d'art van Monique van Munster bij Moniquenwerk in Tilburg.
Wat heb ik veel geleerd de afgelopen maanden.
Kijk effe met me mee.








Zoals je ziet, is mijn proeflap nog niet af.
Bof ik even dat het bij Monique niet gaat om een kant en klaar werkje.
Het ontdekken van technieken om speciale effecten te creëren, staat namelijk bij haar cursussen centraal.
Maar ik wilde graag de jaarcursus toch afsluiten met een certificaat.
Dat betekende een extra opdracht: ontwikkel een nieuwe techniek of introduceer nieuw materiaal in broderie d'art.
Dus nog wel effe de turbo erop gezet.
De raderen gingen draaien en ik kwam uit bij Chinees Su borduren.
Ik heb een techniek uit deze borduurtechniek vertaald naar broderie d'art.


Maar toen was ik nog niet klaar ;)
Ik blijf een topsporter dus ging ik ook voor introductie van nieuw materiaal.
Zoals sommigen weten, heb ik ook een papiertik.
Ik bewerk namelijk graag perkamentpapier.
Dan is de combinatie snel gemaakt.


Maar ja, Monique heeft als lerares het laatste woord, is dit genoeg voor mijn certificaat?
Jazeker, geslaagd met vlag en wimpel :)
De werelden achter de creaties op de catwalk in de modesteden zoals Parijs en Milaan openen zich langzaam voor mij!
Heb ik je enthousiast gemaakt voor de jaarcursussen door Monique bij Moniquenwerk in Tilburg?
Klik hier (klikker de klik) voor meer info.
Maar ik heb het gevoel dat ik nog niet ben uitgeleerd (ben ik dat ooit ;))
Daarom plak ik er nog een jaartje achteraan bij Monique met de jaarcursus Toegepaste technieken.
Monique bedankt voor alle inspiratie en het willen delen van je eigen vertaling van verschillende technieken.
Tot het volgende seizoen!

Tot de volgende keer maar weer!
Handwerken crasht niet
Het heeft altijd bereik
En de accu is ook nooit leeg :)

Reacties

mrtendrd zei…
Gefeliciteerd! Het ziet er weer prima uit. Leuk hoor. Ga vooral zo door!
Groetjes van Assistent Mrt.

Populaire posts van deze blog

Kralenbeursje breien

Workshop Hardanger

Stapjes op videogebied